Stijlvolle ruimtes voor vergaderingen, heidagen of trainingen

Bij Plek voor Teams hebben we verschillende ruimtes, elk met hun eigen unieke stijl en fijne sfeer. Of je nu gaat voor de intieme setting van De Bibliotheek, de te gekke Torenkamer of De Zolder met een dakterras, bij ons vind je absoluut de perfecte plek om je vergadering of bijeenkomst een succes te maken! We hebben ruimtes van verschillende groottes in en buiten de stad en kunnen plek bieden aan maximaal 25 personen.

Onze goed uitgeruste en stijlvolle ruimtes bieden een comfortabele omgeving en zijn voorzien van moderne technologie om ervoor te zorgen dat jouw vergadering vlot verloopt. Ben je benieuwd welke ruimte het beste bij jouw team past, bekijk dan onze ruimtes.

Vagergaderruimte de zolder in locatie de Holle bilt
Vergaderruimte de bibliotheek in  locatie de lichte gaard in Utrecht

Door even in een andere omgeving te zijn, ontstaan er makkelijker nieuwe inzichten en ideeën

Bij Plek voor Teams ben je verzekerd van een bijzondere en karakteristieke locatie die van alle gemakken is voorzien voor jullie vergadering, sessie, training of heidag, vlakbij het bos, of in de bruisende stad.

Heb je nog vragen?

Wij hebben het antwoord! Meestal dan. Hier vind je de antwoorden op de vragen die het meest aan ons gesteld worden. Staat je vraag er niet bij, of wil je graag even contact?
Mail of bel ons gerust: info@plekvoorteams.nl of +31 (0) 85 1300641
Kunnen jullie rekening houden met allergieën en dieetwensen?

Wij kunnen rekening houden met alle dieetwensen; Glutenvrij, vega, vegan, zuivelvrij, notenallergie en nog zoveel meer.

Hoe ver van tevoren kan ik annuleren?

Een week voor aanvang van de vergadering mag je hem kosteloos verplaatsen of annuleren. Annuleer je korter dan een week van tevoren dan rekenen wij 50% van de huurkosten van de ruimte en 100% van de cateringarrangementen.

Is er een vaatwasser in de ruimte aanwezig?

Wij doen de afwas! Vieze kopjes en borden mogen in de afwasteil.

Kan ik ook tekenen, beamen of streamen?

Elke ruimte heeft een eigen brownpaper of flipover. Wil je graag gebruikmaken van meer flipovers laat het ons weten dan proberen we dit te regelen. Er zijn geen extra kosten voor het gebruik van flipovers, brownpaper of hybride scherm.  Op de locatie Holle Bilt heeft De Ensuite een hybride scherm alle andere ruimtes hebben een smartscreen met airdrop mogelijkheden of een HDMI aansluiting.

Hoe boek ik een ruimte?

Een ruimte kun je makkelijk boeken via de link boek nu op de website. Per locatie en ruimte vind je de beschikbaarheid. Selecteer de gewenste datum en het dagdeel of de dagdelen waarop je wilt vergaderen. Ruimtes kunnen voor 1, 2 of 3 dagdelen (inclusief avond) geboekt worden.  Registreer je vervolgens of log-in om de boeking af te maken. Voeg de producten toe die voor jou van toepassing zijn, vb koffie en thee arrangement, lunch etc.

De ruimtes kunnen per dagdeel worden gereserveerd.

  • Ochtend 8.30 – 12.30 uur
  • Middag 13.00 – 17.00 uur
  • Avond 17.30 - 21.30 uur

De vergadering kan vanaf het geboekte moment starten. De verdere invulling van de starttijd is flexibel. De eindtijd staat vast. Kom je er niet uit? Mail of bel ons dan.Je kunt onze ruimtes ook boeken via Meetingselect.com of Worldmeetings.

Welke catering mogelijkheden bieden jullie?

We werken samen met fijne locale partners om een lekkere lunch of borrel samen te stellen. Geef je 3 werkdagen voor de vergadering begint even door met hoeveel mensen jullie komen en of er dieetwensen zijn. Dan zorgen wij ervoor dat alles tot in de puntjes verzorgd is. Wanneer je een hele dag de ruimte huurt, is afname van een lunch verplicht.

Het koffiearrangement is een verplicht af te nemen arrangement op basis van het aantal deelnemers. We bieden (plantaardige) cappuchino’s, luxe thee, tafelwater en wat lekkers voor bij de koffie. Bijvoorbeeld bananenbrood of brownies. Heb je zin in een frisdrankje, dan kun je dit voor 5 euro per persoon voor alle deelnemers bijboeken en kun je dit pakken uit de minibar of koelkast.

Voor andere vragen zoals voor een diner, neem even contact met ons op info@plekvoorteams.nl

Past mijn team in de ruimte?

We bieden vergaderruimtes voor 2-25 personen. Kijk bij de locatie welke ruimte het meest geschikt is voor jouw groep. Van het maximum aantal mensen per ruimte kan niet worden afgeweken.